![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8VcHG6YSsYAizzMJRn9B2QdFTbhdbgguvDit0yZET41vZ0AEW4bRIhfqZ7e3SRF_x_COBCopXIZVfDdmEF8H8usvaF_GSPG37o6S5WMiTRDNAe_H7XoFDWq6TtquBbN77rS0_qkAhdeo/s400/retegvonalak.jpg)
Az alsó részen, ahol sűrűbben vannak a vonalak ott meredekebb a terep, ahol ritkább ott kevésbé lejt.
A telek elején van egy nagyobb szintkülönbség az út és a telek szintje között, majd kb. 20 m után kezd újra jobban emelkedni a terep, és ott van egy púp, majd után következik a hegy.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrqaTsqthzW70IR_YsriE-JTXsKyVw4E5fnc4IVdXJkBXVU7ziqA8kdSzAFod5qKVxqGuGl4SIupzMk1G7tqW2trSW5jmhxO2C-H6ZGGpuOr-SaBW3e-L9HOquM-X-31l7yvXlNFufkbY/s400/metszet1.jpg)
A telek a sarka felé lejt, elől az előkertben kb. 2 m a szintkülönbség a két oldala között, hátrébb a ház vonalában csak 1 m.
A telek alsó sarka (ahova a gk. feljárót terveztük), és a tervezett garázs közötti szintkülönbség 4,5 m - 20 m-en!!!
Bár nem sok tapasztalatunk van ilyen lejtős terepekkel, de mégiscsak az az érzésünk, hogy jobb lenne támfalgarázst csinálni, mint egy ilyen meredek felhajtót a garázshoz, amihez még egy fordulót is kellene csinálni a kertben.
Viszont ha mégis támfalgarázst csinálunk, akkor újra kell tervezni a házat :((( De még mindig jobb most meggondolni magunkat, mint a ház elkészülte után, ha mégis meredeknek tűnne a gépkocsi feljáró.